موزيك ويديوى درخشان loner / استوديو Sticky Monster Lab

Sticky Monster Lab” استودیویی خلاق است که سال ٢٠٠٧ در کره جنوبی تأسیس شد و هركدام از اعضای آن با تخصص‌هاى گوناگون و خلاق خود، مشغول به فعاليت هستند.
آن‌ها تاکنون انیمیشن‌های کوتاه متعددى در مورد داستان‌هایى که در دنیای هیولاها رخ می‌دهد تولید و منتشر کرده‌اند. اين آثار به صورت سمبليك، تلاشی است براى هم دلى با تنهايى انسان و دردهايش؛ دردهايى كه دنياى اطراف و واقعيت‌ها سهم بزرگى در آن دارند.
بيشتر آثار این کمپانی را تصویرسازی، طراحی گرافیک، انیمیشن، موشن گرافیک و طراحی صنعتی تشكيل مى‌دهد و به شكل ویژه‌ای، محور اصلی همه‌ی پروژه هایشان دنیای هیولاهاست!
نكته‌ى جالب درباره‌ى این استوديو اين است كه آن‌ها موفق شدند تمام سفارشات بزرگ را با سبك و سياق خود منطبق كرده و همه چيز را بر اساس شخصیت هاى خاص خودشان تعریف کنند. آن ها همکاری‌های موفقیت آمیزی با شرکت‌های مطرح جهانی مانند: Nike ،Nissan ،Daewoo E&C و…داشته اند.
در نگاه اول شخصیت هیولاها به نظر بامزه و ساده می‌آیند؛ اما با نگاهی عمیق تر پی می‌بریم که به بهترين شكل، تداعی کننده‌ی وجه تاریک اما حقيقى زندگى می‌باشند. به شكل حیرت انگیزی اين هيولاها براى مخاطبين، واكنش‌ها و برداشت‌هاى عميقى را به دنبال دارند.
با توجه به كيفيت و خلاقيت نهفته در آثار، SML ثابت کرده است که توانايى‌اش براى خلق دنياهاى هيولايى ولى در عين حال انسانى، بی انتهاست.
در ادامه با هم به تماشای تصاویری از پروژه‌هاى اين استوديو مى‌نشينيم و هم چنین یکی از بهترين موزیک ویديوهای آن‌ها را به نام تنها “Loner” خواهيم ديد. داستان اين موزيك ويديو درباره‌ى ٢ هیولا با شخصیت‌های متفاوت به نام‌های Loner و Ke ( درواقع سگ Loner ) می‌باشد. در اين انيميشن درخشان شاهد انزوا و تنهايى Loner خواهيم بود و تلاش Ke كه سعی دارد او را از تنهایی نجات دهد.

603011  903022

603 camo-603

bigmon-re  cafri01

cj00    cj04  یییcj05

6030

90300    b-1-metal3  b-1-metal4

gp01  gp02  gp03    gp05  gp06  gp07  gp08

door  s-bear

903  s0  s01  s02  s03

s04

all-00308  tl01

 



15 thoughts on “موزيك ويديوى درخشان loner / استوديو Sticky Monster Lab”

  1. روزرنگ من هیچ چیز “درخشانی” تو این کار ندیدم. بهتره نظر شخصی خودتون رو تو تیتر خبر نیارید.
    البته منظورم این نیست که کار بدی بود اما درخشان هم نبود

    1. ميدونى چرا نديدى؟چون سادگى اين كارهارو زدى بحساب نرسيدن به بلوغ و پختگى ، درحالى كه اين كارها مصداق كامل اين جمله معروفه: هنر رسيدن از سادگى به پيچيدگى و سپس از پيچيدگى به سادگى است.
      اين طرح ها بى نظير بود! تمام!

  2. على آقا اگر در زمينه ى انيميشن سه بعدى با رندر ٢ دى مهارت داشتى ميفهميدى كه اين كار از درخشان هم يه چيزى اونورتره و نهايت ارزوى يه ادم متخصص كاركردن توى چنين سطح تميزى از :كانسپت،ايده، فضاسازى، كركتر ديزاين،انيميت، رندر و كارگردانيه.به عقيده من تا وقتى نميتونيم در ايران يك دهم اين خروجى داشته باشيم و همچين ديزاين يونيكى برامون مث رويا مي مونه همون بهتر اسم درخشان يا حتى شاهكار روى همچين اثارى بگذاريم.
    باتشكر فراوان از انتخاب مطالب ||درخشان|| روزرنگ

      1. على جان اشتباه شما اينجاست كه نگاه تخصصى رو با نگاه تعصبى اشتباه گرفتى! شما يه چندسال در زمينه انيميشن سه بعدى كار كن، خودت نظر من رو پيدا ميكنى.

  3. روزرنگ واقعا ممنونم من از طرفداراى monstersهستم و كاراشونو دنبال ميكنم بنظرمن اونا واقعا هيولان!!!!!من دوساله دارم ۳Dكار مى كنم و هرچى بيشتر روش وقت ميزارم بيشتر ميفهمم استديوهايى مث اين چقققققدر حرفه اى هستن.بقول كارشناس نهايت ارزوى من بعنوان يه طراح اينه كه همچين مفهوم مينى مال و تروتميزى برسم.البته من قدمهايى برداشتم كه اميدوارم بتونم حركتهاى خوبى بكنم اما كو تاا اونجااا؟؟؟؟

  4. يكى از بهترين موزيك ويدئوها و يكى ازبهترين پستهاى روزرنگ در كل اين مدت! فقط كيفيت پايين پخش بهش صدمه زده بود و لين آپارات هم اصلا درحدواندازه اين كار نبود…..من Hd كارو ديدم تازه ديتيل ها و نورپردازى خودش رو نشون داد(به همه پيشنهاد ميكنم ببينن)

  5. عجیبه! واقعا کسی اینجا انیمیشن کوتاه “Mr.Hublot” رو که اسکار ۲۰۱۳ برد رو ندیده؟ ایده مرکزی و نحوه روایت فیلمنامه این کار دقیقا همون آقای هابلوته! و یه جور کپیه دوستان
    میمونه تکنیک که خب حتی اگه اتفاق خاصی افتاده باشه اونطور که دوستان میگن، نتیجه چیه؟ تکنیک این انیمیشن تو دنیا چیز جدیدی محسوب میشه واقعا؟! به نظر میرسه این جور بازی با تکنیک ها بیشتر برای روکم کنی انجام میشه که یعنی ما فلان کارو کردیم. مثل این نقاشای سوپررئالیست که کارهاشون میشه همون عکاسی! یا این فیلم لگو که به نحوی انیمیت شده که استاپ موشن به نظر برسه.
    حالا اینجا هم تو تکنیک چه اتفاق ویژه ای افتاده؟
    من از این کار خوشم اومد اما واقعا هنوزم معتقدم کار درخشان و بی نظیر و حیرت انگیز و خفن و… نبود
    موفق باشید

    1. این ژست فیلسوفانه ای که می گیری منو کشته داش علی!
      این کار برای سال ۲۰۱۱ میباشد پروفسور!! به جای آسمون ریسمون بافتن و حکمای کلی و مسخره دادن، برو یه سرچ بکن داداش.
      بعدم مگه یه کار فقط تکنیکه؟ این کار کانسپت داره/طراحی شخصیت هم که در حد اعلا….
      از دور نشستی میگی لنگش کن؟ بشین یه آبجکت ۳دی بساز تا بفهمی، حالا انیمیشن کوتاه پیشکشت!!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.